maanantai 6. helmikuuta 2012

Friday evening.

Perjantai-ilta oli karaokeilta.

 Dress: Seppälä / Socks: Seppälä / Shoes: DinSko

 Karaokessa oli siis minä, pikkuveljeni Ossi sekä kaverini Kaisa. Minun kultakurkkuani kostutti lähinnä Jaloviina. 


Parit hauskat verbaaliset kömmähdykset vauhdittivat iltaa. Esimerkkinä humalaisen naisen kyseleminen tupakkapaikalla.


Nainen: *katsoo minuun* "Mikä sun nimi on?"
Minä: "Terhi."
Nainen: *katsoo Ossiin* "Mikä SUN nimi on?"
Ossi: "Ossi. Mä oon Terhin pikkusisko. Eiku poika. Eiku VELI!!!"
Minä: *meinaan tukehtua tupakansavuun*

 Sisko ja sen veli. <3


Tunteella Ossin kanssa vetästiin Daa-da daa-da. Kaisa videoi sen mutta videota en viitsi julkaista sillä Ossi varmaan hirttäis mut. :D Julkaisemisen puolesta puhuis kyllä se että kumpikaan meistä ei laulanut nuotin vierestä! 


Ossin lähdettyä viereisen pöydä miekkoset tuijottavat tatuointejani. Siitä kehkeytyikin sitten helvetin antoisa dialogi.


Mies: *tuijottaa pentagrammitatuointiani* "Eiks niin että toi liittyy yhteen tiettyyn bändiin?"
Minä: "Ei."
Mies: "Yhteen tiettyyn suomalaiseen bändiin liittyy varmasti!"
Minä: "Ei."
Mies: "Mut eiks se VOIS liittyä siihen?"
Minä: "Ei."
Mies: "Mut siis kai se VOIS liittyy vaikka se ei liity?"
Minä: "EI."


Kai se sitten lopulta uppos... :D


Translation:


Our hilarious karaoke evening.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hahaa, humalaiset keskustelut ovat hämmentäviä. Joskus jopa niin nerokkaita, ettei niitä seuraavana aamuna tajua.

Kivaa, että sulla on ollut hauska ilta. :)

-Sohvi

Unknown kirjoitti...

Heips, on ollut aika piristävä löytö tämä sun blogis. :) Sul on upee tyyli, pidä toi!

Mistä on tuo sun sormuspari, jotka on ketjulla toisissaan kiinni? Se on ihana!

-Isla

Moira Hermione kirjoitti...

Isla: Kiitos kovasti! :)

Sormusjuttu on muistaakseni Nelly.comista.