keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Elämää.

Pientä tilannekatsausta voisin tässä kirjoitella kun sattuu olemaan aikaa ja inspiraatiota. 

Tosiaan, minun ja Oton erosta on aikaa jo kuukausi, ylikin, mutta Otto asuu kanssamme edelleen. Kuitenkin asiat ovat selkenemään päin siten että Otto muuttaa ihan viimeistään maaliskuun alussa, ja se on varma juttu. Minun täytyy enää vain pari viikkoa sinnitellä tässä tilanteessa, kyllä tästä selvitään... 

Tänään olen hoitanut raha-asioitani kuntoon, mikä meinaa siis sitä että puoli päivää meni papereiden kanssa sähläämiseen. Toivon mukaan täyttelin kaavakkeet kunnolla, parhaani ainakin yritin. 

Lapset ovat olleet aika paljon hoidossa viime aikoina, kotona kun tuppaa välillä olemaan sen verran kireä tilanne että se ei tee lapsille hyvää. Täytyy kyllä sanoa että pieni "loma" lapsista on tehnyt myös minulle hyvää, olen saanut rauhassa järjestellä käytännön asioita kuntoon ja samaten olen saanut varastettua hieman aikaa itselleni ja olen päässyt tapaamaan ystäviäni ja olen käynyt kaupungilla aika tiuhaan tahtiin. Tuntuu hyvältä kun voi olla poissa Oton läheisyydestä, ymmärtänette varmaan miksi sen kummempia selittelemättä... Tilanne ei ole mistään helpoimmasta päästä. 

Laulu on jäänyt nyt muutamana päivänä vähän vähemmälle, sen sijaan olen hiukan treenaillut taikuutta. Ei siis oikeaa taikuutta, vaan siis taikatemppuja (vaikka tuo loukkaava termi onkin mielestäni). Mukavaa puuhaa eikä mitenkään kovin vaikeaa, ainakaan minulle. Toistaiseksi. Mukava harrastus. Toistaiseksi. 

Tänään olen paperihommien lisäksi värjännyt hiukset, kuunnellut musiikkia sekä askarrellut ja korjannut laukun josta hajosi nahkainen nauha jolla koko paska saatiin suljettua. Nyt tilalla on ketju, perkele jos se hajoaa niin jo on kumma. Luulisi kestävän.

Muutama merkintä sitten esittelin uudet tarot kortit, Fairy Tarotit. Eilen sain kyseiseen pakkaan kuuluvan kirjankin! Vielä en ole ehtinyt enkä muistanut edes selata kyseistä opusta, mutta jospa tässä kirjoittamisen jälkeen perehtyisin kirjaseen tarkemmin. Ystäväni sitä eilen selasi jo ja sanoi sen vaikuttavan hyvältä teokselta. 

Huominen on täynnä puuhaa, joten ajattelin hipsiä nukkumaan heti kun hiukset kuivuvat. Olisi mahtavaa jos pääsisin jo yhdeksältä ylös sängystä huomenna, sitten ei tulisi niin kamala kiire.. Saa nyt nähdä. Pakko se on skarpata. Tai ainakin yrittää! 

Ei kommentteja: