torstai 3. helmikuuta 2011

Revolution.

I have no time to translate this text now, maybe later. 

Jep jep. Kiirettä on pitänyt. Lähinnä olen hengaillut jossain muualla kuin kotona, ja jos olen kotona oleillut niin aika on mennyt lähinnä laulamiseen ja nukkumiseen. Lauluhommat ovat hyvällä mallilla, olen mukana eräässä (toivottavasti) jonain päivänä alkavassa projektissa ja akustista duoa olisi tarkoitus viritellä erään tyypin kanssa. 

Jotta tämä merkintä olisi edes jonkunlainen, niin tässäpä asukuvia joltakin päivältä. :D 

Waist coat: Seppälä / Dress: Gina Tricot / Leg warmers: Seppälä / Shoes: DinSko

Tällä hetkellä on taas sen verta kiire että tämän enempää en ehdi kirjoittelemaan, olen tunnin päästä lähdössä kaupungille ja vielä ei ole tietoakaan pukeutumisesta saati sitten meikkaamisesta... En minä mikään hidas ole. 

5 kommenttia:

Fiene kirjoitti...

aaah damn, pretty pretty girl <3

Moira Hermione kirjoitti...

feathersandlatex: Thank you beauty <3

Sik kirjoitti...

Toi nahkaliivi on ihana!

Kylänmahti kirjoitti...

mun blogissa olis tollanen awardi sulle jos et ole jo saanut. c:

Moira Hermione kirjoitti...

Sik: Kiitos!

Demonilesboankka: Okei, käyn tsekkaamassa! :)