lauantai 14. tammikuuta 2012

Oh spring where are you.

Tää päivä ei nyt mennyt ihan niin kun oli suunniteltu. Mun piti mennä värjäämään kaverin hiukset, mutta en sitten erinäisistä hemkisistä ja fyysisistä syistä päässyt. :( Tästä tulikin sitten ihan kotipäivä, mikä ei sinänsä nyt oo ihan kauheeta kun oon tosi väsynyt niin ainakin sain hiukan hengähtää.Sain taas kerran siivottua, lähinnä pyykinpesua, ja kohta on uudet lakanat kuivat niin voin laittaa ne sänkyyn. ^^





Oon oikeasti kohta käyhä kuin kirkonrotta kun mun etusormi on vähän liian herkässä nettikaupoissa. Mulle on tulossa kamaa vielä ainakin Ellokselta, Bubbleroomilta ja Bookplussalta sekä Asokselta... Että jooh. Hyvä hyvä. 


Tässä yksi ostos Ellokselta. Uusi matto vessaan. Joo. Se on vaaleanpunainen. Älkää edes kysykö. Säilytän puolet arvokkuudestani jos mainitsen että kylpyhuoneen matto on sentään vihreä! 


Nyt vois mennä taas kerran möllöttämään sohvalle kahvin ja kirjan ääreen. Vetäsin tuossa muuten reilut parin tunnin päiväunet, nyt on samalla virkeä mutta väsynyt olo. Hauskaa loppuiltaa!


Translation:


I cleaned a lot. Again.


I have ordered very much stuff from online stores. For example from Ellos, Bubbleroom, Asos and Bookplus.. I'm so poor right now. :D


Now I'm going to read once again. Have a nice evening!

Ei kommentteja: