tiistai 23. helmikuuta 2010

Eilistä päivää.

Aamusella jaksoin jopa meikata vaikka olinkin ihan tööt! Olen todellakin ihan joku eri ihminen melkein kuin vielä kuukausi sitten. Aika hienoa!

 Korut vähän mistä sattuu. 
Topin ostin juuri sunnuntaina sillä kenkienhakureissulla. H&M:stä ostin ja vähän alle seitsemän euroa maksoi.
Housut Seppälästä.

Aamulla oli Tarun tahdistinkontrolli ja kaikki oli muuten ihan kunnossa, ainoa vaan että joku systeemi oli hiukan koholla, joten mennään seuraavaan kontrolliin jo toukokuussa vaikka muuten olisi ollut pidempi väli. 

Iltapäivällä kävin sitten viemässä Janin isäni työpaikalle, Jani meni hänen luokseen yöksi pitkästä aikaa. Heti sen jälkeen kaverini tuli meille, kävimme kaupassa ostamassa leffasnackseja ja katsoimme Anger Managementin. Olen nähnyt sen ties kuinka monesti, mutta aina se on yhtä hauska! Leffan jälkeen juttelimme hetken syntyjä syviä ja sitten kaveri lähti kotiin ja minä menin tutimaan ja tässä sitä ollaan. 

Tälle päivälle kun vielä keksisi jotakin älykästä. Pyykinpesua on ainakin tiedossa, ja pitää nyt katsoa tuleeko Jani tänään kotiin vai meinaako homma mennä siten että olisi vielä toisenkin yön isälläni. Samaten pitäisi alkaa hoitamaan autokouluasioita, minun väliaikainen ajokorttini menee umpeen 15.5. joten sitä ennen pitäisi käydä kakkosvaihe. Ei voisi kyllä vähempää huvittaa, mutta pakkohan se on. Onneksi se on kuitenkin aika lyhyt ja pieni juttu.

Otto on nyt koulussa joten saisin nauttia rauhasta, mutten jotenkin taaskaan osaa ottaa iloa täysillä irti siitä että olen vain Tarun kanssa kotona kahden. Jospa koitan tsempata.

Ei kommentteja: