torstai 29. huhtikuuta 2010

Punainen. Onko se vihan väri? Vai rakkauden?

Olin eilen Sellossa ostamassa äidille lahjaa. Löytyihän sitten lopulta pienen pohdinnan jälkeen ihan kelpo lahja, vielä kun väännän kortin niin kaikki on hyvin. 

Itsellenikin ostin pari juttua. Vaaleanruskean kulmakynän sillä edellinen on jo ihan lopussa, ja erään hajuveden mitä olen himoinnut jo varmaan vuoden päivät. 


Rakastan tuota tuoksua. <3 Aivan ihana. Voisin vaan tuoksutella sitä koko päivän!

Tekisi pitkästä aikaa mieli ommella, vappumekkoa minulla ei vielä olekaan. Tai no onhan minulla mekkoja pilvin pimein, mutta nyt hakusessa olisi vihreä, ja eilen kauppoja kierrellessä ei löytynyt, joten viimeiseksi vaihtoehdoksi jää se että ompelisin itse. Toivottavasti minulla on vihreää, veikkaan että vihreää loimusamettia pitäisi ainakin olla. Ellen sitten tyydy vihreään hameeseen, silloin minulla olisi jo kaikki valmiina. Katsotaan nyt mihin tulokseen päädyn, mutta jos ompelen itse niin tulen esittelemään tuotoksen sitten tännekin!


Jani sai vapputukan, ai että pojasta tuli suloinen! Laittelen kuvia varmaan sitten vapun jälkeen ettei kukaan täältä etukäteen käy kyyläilemässä. ;) Mutta sen vaan sanon että tätä menoa poika tulee kyllä erittäin paljon äitiinsä! Vaikkei nyt kuitenkaan Janilla punaista tukkaa ole, sentäs.

Tänään on äidin oikea synttäripäivä vaikka huomenna vasta juhlitaan, kävimme kuitenkin aamulla Cafe Picnicissä äidin kanssa synttäriaamiaisella! Minun aamiaiseni koostui Cafe Lattesta, en pysty aamuisin syömään mitään. Mutta ihan kivaa oli kun tunti heräämisen jälkeen pääsi jo ihmisten ilmoille, vähän vaihtelua ja piristystä muuten niin sateiseen ja harmaaseen päivään! 

Minun täytyy tänään hiukan hosua neulojen kanssa ja huomenna hiusvärin. Tänään tuskin jaksan alkaa tukkaa laittamaan, etenkin sitten jos joudun ompelupuuhiin. 

Vielä kun keksisi että mitkähän kengät sitä laittaisi huomenna niin olisin vielä iloisempi. Jotain juhlavaa mutta samalla mukavaa, kas siinäpä varsinainen pähkinä! 


Pursuilen vaihteeksi energiaa, tuntuu että oikein säteilen tai jotakin. Pitäisiköhän sitä ommella myös laukku? Tai edes se, jos en mekkoa tarvitsekaan. Hmmmmmmm, siinäpä minulle toinen arvoitus.

2 kommenttia:

Nani Vengeance kirjoitti...

Oot kyllä todella nätti. Tukkas on upea :)

Moira Hermione kirjoitti...

Kiitos! :)