keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Mustaa kahvia unen ja valveen rajamailla.

Kylläpä olen tuhlaavaisella päällä ollut taas. Olen ostanut kahdessä päivässä neljä kirjaa ja morttelin. Kyllähän minä niitä tarvitsen (tavallaan) vaikka eivät ne kyllä elämälle välttämättömiä ole. Shame on me. Morttelista tulee kuvaa kunhan olen pessyt sen, eli ilmeisestikin huomenna. Kirjoista sitten tarkempaa tietoa kunhan ne kolahtavat postiluukusta, toivottavasti vielä tämän viikon aikana, olen ne jo maksanut enkä muutenkaan kestä jos joudun ensi viikkoon asti odottamaan. Sormeni syyhyävät niiden perään ihan luvattoman paljon. 

Olen tässä parin päivän aikana lähinnä lueskellut kaikennäköistä. Enimmäkseen netistä löytämiäni tekstejä, jotka kertovat kaikesta pakanuuteen liittyvästä. Voin myöntää että tietoni ovat aika laajat, mutta hitosti on vielä opittavaa niistä asioista jotka kiinnostavat... 


Odottelen myös että jäsenhakemukseni hyväksyttäisiin Lehdossa ja SETA:ssa. Se tietää lisää rahanmenoa, mutta sentään hyvien asioiden puolesta! Noista kun maksetaan vuosimaksut joihin myös liittyy tiettyjä etuja, ja tärkein kaikista on se että voi myös rahallisesti tukea aatteitaan. 

Joulu pyörii mielessä jo enenevässä määrin, yksi syy asiaan on se että tänään satoi lunta muutama tunti sitten ja se on maassa vieläkin. Varsinainen saavutus. Minun puolestani tuo lumi saisi pysyä jouluun asti, mutta ei se tietenkään pysy. Jospa jouluna edes olisi lunta, se olisi ainoa toiveeni.. Toistaiseksi. 
Lahjoja pitäisi alkaa tässä kuussa ostelemaan, saa nähdä mitä sitä keksii. Joka vuosi lahjojen hankkiminen on vain vaikeampaa ja vaikeampaa. 

Lapset ovat terveinä olleet, jos ei lasketa Janin yskää, se kun on yskässä varmaan puolet vuodesta. Huomenna täytyy myös soitella neuvolaan jos sitä kautta saisi Tarulle sikainfluenssarokotteen, pieni kun kuuluu riskiryhmään sydänvikansa takia. Minun piti tänään jo soittaa mutta siihen tuli kaikenlaista sählinkiä niin se perkele unohtui. Huomenna se ei saa unohtua. Laitan itselleni kymmenen muistutusta ettei varmastikaan unohdu. 

Olen jo sen verran jumissa että tämän enempää ei laadukasta tekstiä irtoa, joten luovutan suosiolla ja menen hetkeksi lukemaan lämpöisen peiton alle ennen kuin asetun nukkumaan. Hyvää yötä!

Ei kommentteja: