tiistai 28. syyskuuta 2010

Leffoja ja eläinten täydennysrehua.

Tilasin viime viikolla Cdon.comista pari leffaa ja ehdin jo voivotella kun niillä kesti hiton kauan tulla. Vaan saapuivathan ne lopulta tänään!





Beetlejuicen olen jo nähnyt ja se oli sen verran hassunhauska että piti ostaa omaksi. 
Grimm Loveen sen sijaan törmäsin joskus jossain blogissa, ja siitä pitäen olen sitä metsästänyt. En vain tajunnut aiemmin vilkaista Cdonista.. Siellähän se meinaan komeili. Oli koomista kun olen niin kuollakseni halunnut nähdä tuon leffan niin Cdonin nettisivuilla komeili PERUSTUU TOSITAPAHTUMIIN! EI HEIKKOHERMOISILLE! Joo siis minähän en tunnetusti ole ollenkaan heikkohermoinen.. Katson tuon vaikka heikot hermot menisikin. :D 
Leffat maksoivat postikulujen kanssa viisitoista euroa, eli ei paha! Postikulut kun ovat sen alle kolme egeä.

Käväisin kauppareissulla apteekissa. Minähän syön tosiaan Priorinia, ja olen kyllä huomannut sen auttavan hiustenkasvuun. Lähinnä auttaa siihen että minulle on nyt ilmestynyt törkeästi sänkeä ainakin tuohon otsarajaan ja samaten niskaan, eli uutta hiusta se puskee ainakin ja ihan ok:lla kasvuvauhdilla. Kyllä tuo mielestäni hiukan vaikuttaa muidenkin hiusten kasvuvauhtiin, mielestäni minulla on nyt vajaassa kolmessa viikossa tullut saman verran juurikasvua kuin normaalisti kuukaudessa. 
Tosiaan, apteekista ostin tällä kertaa Aptus Biorionia, joka siis on kissoille ja koirille tarkoitettu täydennysrehu ihon, turkin ja kynsien hyvinvointiin. Luin netistä paljon käyttökokemuksia ja kävi ilmi että se on turvallinen myös ihmisille ja että moni käyttää sitä, sillä siinä on muuten ihan samoja ainesosia kuin ihmistenkin ravinnevalmisteissa mutta tuossa on vain hitosti enemmän sitä tärkeää ainetta eli biotiinia kuin ihmisten vastaavissa. Myöskin tuo kuudenkymmenen kappaleen paketti maksoi nelisentoista euroa, kun ihmisille tarkoitetut pienemmät pakkaukset olisivat kalliimpia. Monia tyytyväisiä käyttäjiä siis löytyi, joten päätin kokeilla. Ei siinä mitään ainakaan häviä! Saatte kuulla hehkutuksia kyllä sitten jos tuo toimii toivotusti, eli että nopeuttaisi edes hiukan hiusten kasvua. Olen malttamaton luonne kuten jo täällä olen aiemminkin todennut... :D 

Aamu ei muuten alkanut kauhean kivasti. Taru oli hoidossa joten olisi saanut nukkua, mutta minulle soitti joku tietyömies puoli ysin maissa kun olin vielä unten mailla että pitää mennä siirtämään auto kadunvarsipaikalta kun se on heidän töittensä tiellä. Olisivat voineet sitten aiemmin laittaa siihen jonkun kyltin että tämän alueen oltava silloin ja silloin tyhjä niin ettei minun olisi tarvinnut suoraan sängystä pompata tuonne kalseaan viimaan kävelemään jotain kilsan matkaa kun ei ollut bussirahaa. Perkele. 

Nyt lähden kahvittelemaan kaverin kanssa, se on moro!

Ei kommentteja: