tiistai 21. syyskuuta 2010

Tupaantuliaiset.

Ne olivat lauantaina. Lapset kaikkosivat siis jo perjantaina, jotta sain ommeltua takin ja siivottua rauhassa.

Lauantaina ompelin siis takin loppuun ja värjäsin hiukset sekä juoksin kaupassa ja kodin ja roskisten väliä muutamaan otteeseen vieden kamalan kasan roskia roskiin. Etsin myös monta tuskaista minuuttia erästä toppia jonka olisin tahtonut laittaa mekoksi mutta valitsinkin sitten lopulta ihan vallan toisen asun. 


Minimekko Seppälästä. 
Hame H&M. 
Sukkahousut random. 
Korut vähän mistä sattuu. 

Ensimmäinen vieras, minun ystäväni, saapui viiden huippeilla ja Otto saapui töistä kotin viiden jälkeen. Kaverini toi meille lahjaksi leipää ja suolaa, se oli ihanasti tehty!

 Hänen itsetekemäänsä valkosipuliciabattaa ja "taikasuolaa". :D 

Meillä oli vieraita yhteensä yhdeksän, aivan ennenkuulumaton määrä! Neljä vieraista oli sellaisia joita emme olleet tavanneet livenä ikinä aiemmin, he olivat Oton nettipelikavereita ja he olivat jutelleet jo reilusti yli vuoden netin välityksellä. Käytän tässä heistä nyt vain nimimerkkiän lyhenteitä, he siis olivat Are, Gore tai Core miten nyt kirjoitetaankaan, Hega ja Pimbuli. Toivottavasti osasin kirjoittaa nimimerkit oikein. :D 
Olin hiukan paniikissa osaavatko pojat käyttäytyä kunnolla kännissä mutta huoleni oli aivan turha! Aivan ihania ihmisiä. :) 

Tarjottavana meillä oli boolia ja pikkunaposteltavia. 
 Iltaan sisältyi pieni kärhämä Oton ja hänen kaverinsa välillä jonka vuoksi tirautin pienet itkut ja olin ystäväni halattavana aika pitkään, mutta kyllä se siitä sitten suttaantui ja kaikilla alkoi taas fiilikset hiukan nousta. Kaksi vieraista lähti kyllä jo aika aikaisin, yhden pintaan yöllä. 
Mukeja ja tölkkejä kaatui aika tiuhaan tahtiin ja Are tuli sitten minulta pyytämään pyyhettä. Menin vessaan hakemaan ja hän tuli perässä, ja hän katseli sitten minua hetken hiljaa ja totesi sitten vähän hämmentyneenä että "pakko sanoa, tää on nyt kyllä vähän tällanen random-kommentti mut tosi hieno toi sun käsitatska, ei tollasia ihan joka päivä nää kun on tuollanen vähän erikoisempi." Vitsi miten suloinen! <3 Ihana kommentti. :) Vaikkei ollutkaan ensimmäinen lajiaan niin olin erittäin otettu siitä! Muutenkin tulin hienosti toimeen tämän Aren kanssa, tosi mukava mies, jutteli mukavia ja piti seuraa. 

Yhdessä vaiheessa iltaa kuitenkin jumitin ja ei mikään oikein hymyilyttänyt, Core sitten alkoi jotain hillumaan niin repesin kuitenkin nauruun. 
Are sitten ihan innoissaan että "hei, kyl se Terhi nauraa sittenkin!" :D

Aamuviiden pintaan tai joskus siinä hereillä oli enää minä, Otto, kaverini ja Are, tosin Are makasi jo pitkin pituuttaan lattialla pedillään. Otto sitten heitti että "Terhi, et uskalla mennä Aren viereen!" Olin vähän että WTF!? :D Miksi hitossa mun siihen pitäisi mennä? Otto sitten vaan jankkasi että et uskalla, kysyin sitten Arelta että no mahtuuko siihen ja häiritseeko sitä. Ei kuulemma joten menin sitten siihen viereen makaamaan ja Are kun herrasmies oli niin kysyi tahdoinko peittoakin. :'D Tokihan peitto kelpasi ja siinä sitten makasimme ja siirreltiin oikein alushuopiakin että minun oli pehmeämpi olla. x) 
Otto ja kaverini lähtivät sitten yhtäkkiä parvekkeelle Oton todetessa että "mä jätän tän mun kännykän tähän kuvaamaan eli jos te pussaatte niin se kuuluu siinä!" Samalla hän asetti kännykän ihan meidän viereen. Naureskelimme siinä ja Are sitten kysyi mitä yritän todistaa sillä että makaan siinä. :D Totesin että en mitään, en jaksa nousta ylös, sillä väsytti ihan kiitettävästi. Otto oli todennut että jos nukahdamme siihen saamme kympin mieheen. Meinasin nukahtaa, ja Are nukahtikin sillä aikaa kun Otto ja kaverini olivat parvekkeella, minä sitten nousin ylös etten oikeasti nukahtaisi siihen lattialle ja menin myös parvekkeelle tupakille. 

Aamulla aloin heti siivota kämppää, tai lähinnä parveketta. Muut jumittivat mutta Are sitten kysäisi haluanko apua, totesin että ihan sama ja hänhän auttoi. :) Kantoi roskia roskikseen ja tölkkejä sisään ja tyhjenteli niitä ja piti minulle seuraa todeten että tulee niin syyllinen olo kun talon emäntä siivoaa ja itse katsoo vierestä. :D En kyllä olisi pahastunut vaikka olisinkin joutunut siivoamaan yksin, mutta tottakai apu kelpasi! Hauska juttu sattui sitten parvekkeella kun olimme Aren kanssa tupakalla ja Core tuli siihen myös. Are pisti lonkerokoria kasaan ja Core siinä sitten että mikäs suhun on iskenyt että mitäs siinä säädät tms. :D Minä sitten totesin että ainakin se auttaa, ja Core sitten että "Eiiiiiii nyt mulle tuli huono omatunto, toi oli isku vyön alle!" Ihan totta niiden jätkien kanssa sai nauraa, ihan törkeän hauskoja! :D Vaikka kyllä Are ja Pimbuli minulle yöllä avautuivat että olivat miettineet uskaltavatko edes tulla, kun olin kuulemma Pimbulin mielestä vaikuttanut aggressiiviselta tms (olivat siis kuulleet joskus minun ja Oton riitoja nettipuheohjelman kautta tms) ja sitten kun hän oli sen lisäksi vielä nähnyt kuvia minusta niin olin vaikuttanut pelottavalta. :D Are sitten sanoi että hänkin oli pohtinut samaa sen takia että hän oli joskus erehtynyt sanomaan minua muijaksi ja minä olin kuulemma vetänyt siitä pultit. :D Muistan itse vain hämärästi mutta sanoin sitten että se suuttumus oli kyllä teeskenneltyä, en minä suutu jos minua kutsuu muijaksi sillai ihan ystävällisesti. :D
Yhdessä vaiheessa oltiin sitten taas tupakalla aamulla ja Are sitten kysyi että nukahtiko hän illalla missä vaiheessa. Totesin että alkoi jossain vaiheessa tuhisemaan ja nousin sitten pois kun meinasin itsekin nukahtaa.. Hän kertoi sitten että oli havahtunut hereille jossain vaiheessa ja minä en ollut enää vieressä ja oli kuulemma kelannut kuumeisesti että oliko hän alkanut kuorsaamaan niin että se häiritsi tai jotain että olin sen takia lähtenyt siitä. :D 

Sunnuntaina lapset tulivatkin sitten jo kotia ja päivä meni lähinnä koomaillessa, iltasella menin parvekkeelle tupakalle ja näin aivan ihanan jutun, katsokaatten itse!
Kuvia ei ole muokattu, tuo sateenkaari on ihan aito. Jumalattoman kaunis. <3 

Pisteet sille joka jaksoi tämän lukea, tuli aika pitkä sepustus jostain (suht) turhasta. :D 

Ps. Ainiin muuten, yksi uusi lukija taas, tervetuloa! Ja muistakaa heitellä juttutoiveita tms. tähän postaukseen!

Ei kommentteja: