perjantai 23. heinäkuuta 2010

Pilleet.

Koko touhu meni ihan yli hilseen, mutta voin sanoa että noin hauskaa oli viimeksi minun synttärijuhlissani!




Toppi GT. 
Hame H&M. 
"Vyö" on sählätty takin remmeistä. :D
Korut vähän sieltä sun täältä.
Taru lähti kolmen maissa äidilleni ja sen jälkeen minä meikkailin ja pukeuduin ja napsin ties minkälaisia kuvasia. 


Kuuden kieppeillä treffasin pari kaveria ostarilla ja kävimme kaupassa. 
Minun juomikseni päätyivät sitten pari Smirnoff Icea, ja oli kyllä hyvää pitkästä aikaa!


Kauppareissun jälkeen tulimme meille hengaamaan ja jauhamaan peetä. 
Minulta jäi kahvi kesken siinä vaiheessa kun piti jo lähteä hakemaan Oton veljeä meille, onneksi tuttipullo pelasti tilanteen! :D


Hetki sen jälkeen kun olimme käyneet hakemassa Oton veljen, minä ja kaveri lähdimme hakemaan Ottoa. Oton saapumisen jälkeen homma menikin sitten vähän arveluttavaksi... Mutta helvetin hauskaksi!
Ohjelmaan kuului mm. "tanssimista" eli siis typerää hillumista ympäri asuntoa ja hölmön kuuloista laulamista. 


Tuo Oton vartijapuku on vaan niin <3.
Yöllä lähdimme vielä rantaan uimaan, ja kyllä, jopa minä uin! Kauaa ei vedessä tosin pystynyt olemaan sillä kyllä se oli viileää vaikkei jääkylmää ollutkaan. 


Nukkumaan pääsimme puoli viiden maissa, ja eilinen meni sitten jumittaessa, mutta se oli sen arvoista!!

Ei kommentteja: