lauantai 9. tammikuuta 2010

Edelleenkin nuhaista, voihan perkule...

No sentäs kuitenkin jotain positiivista, nimittäin nuha on erittäin paljon lieventynyt, lieveni jo torstaina illalla ihan mukavasti, ja kuume ei ole löytänyt tietään tänne joten olen sinänsä ollut ihan hyvässä vedossa koko ajan, jos ei lasketa vuotavan nenän tuomaa vitutusta.


Otto oli eilen illalla leffassa, olin Tarun kanssa kahdestaan kotona sillä Jani huiteli taas ties missä, tällä kertaa minun äidilläni. On se vaan semmoinen reissumies. Katselin illalla telkkaria kaikessa rauhassa, sillä Taru meni jo seitsemän kieppeillä unten maille, päikkärit kun taisivat jäädä vähän lyhyenpuoleisiksi. 

Kollaasia en ole vielä saanut tehtyä viime vuodesta kuten näkyy, mutta olen miettinyt sitä ja itseasiassa tarvitsisi vain selailla viime vuoden kuvia läpi niin saisi kyllä osviittaa siitä että mitä sitä onkaan tullut tehtyä. :D Mitään ihan kamalan mielenkiintoista en ole tehnyt, mutta kyllä mä jotain sentään kuitenkin. Toivon mukaan saan tänään itseäni niskasta kiinni sen verran että tekisin sen. 

Jäi vähän tyngäksi tämä, mutta pakko se on mennä kun Taru alkoi pontevasti ilmoitella että hereillä ollaan. :D

Ei kommentteja: