perjantai 29. tammikuuta 2010

Linssejä ja lunta.

Eilen saapuivat tilaamani piilolinssit. Vihreistä en napannut kuvaa sillä en viitsinyt avata pakkausta, ties minne linssit saattaisivat hävitä ennen käyttöönottoa, mutta liiloista sain napsaistua kuvan sillä niitä ei ollut sen kummemmin pakattu.


Nuo ovat paljon vaaleammat ja todellakin eri väriset tuossa kuin mitä LensOnin nettisivuilla olevassa kuvassa, mutta toivoa sopii että nuo ovat silmissä tummemman näköiset... Veikkaan että nämä pääsevät tänään silmiin, ja vihreitä testaan sitten myöhemmin. 

Viehkeä ilma ulkona. Tosi ihana ilma tuo olisikin jos ei tarvitsisi lähteä sinne rämpimään, mutta minun valitettavasti täytyy. No ei siinä muuta kuin täytyy heittää romukoppaan haave siitä että saisin laitettua jotkut kivat kengät jalkaan (ellen halua ottaa sitä riskiä että lennän persauksilleni) ja laitettava suosiolla maiharit. Samaten ei luulisi tulevan ongelmaa jos toppautuu kunnolla. Luojan kiitos minulla on nykyisin kivoja kaulahuiveja ja jopa kaksi kivaa pipoa joista todellakin tykkään niin ettei meininki ole samanlaista kuin vielä minun ollessani vaikkapa 15v. Silloin en omistanut yhtäkään kivaa pipoa, kaikki olivat ihan kamalia jotka laitoin päähäni vain jos tiesin että ulkona täytyy olla pidempään kuin tunti tai jos oli todella kova pakkanen. Silloinkin tein niin että laitoin pipon koulumatkalle kyllä päähän mutta otin sen pois reilusti ennen koulua ettei kukaan vaan näkisi minua kamalassa pipossa. ;) Voi noita nuoruusaikoja... Nykyään ei kiinnostaisi vaikka näyttäisin spurgulta kunhan minulla ei olisi kylmä, jos kylmän ehkäisy olisi ainoa tavoitteeni. Onneksi minulla kuitenkin nykyään sattuu olevan sen verran laaja vaatevarasto että voin aina näyttää ihan tasan omalta itseltäni, oli minulla päällä sitten mitä tahansa, eli nykyään tyylin ei enää tarvitse kärsiä siitä että joudun pukeutumaan sään mukaisesti! Vielä kun saisi hankittua jotkut tosi kivat toppahousut niin olisin onneni kukkuloilla. Toppahousut on ainoa mitkä minulta uupuvat, ja uskon että sellaisia löytää hyvännäköisinäkin, kun jaksaa vain etsiä ja vaikka maksaa hiukan enemmän. Muuta kriteeriä minulla kun ei oikein niille ole kuin se että niissä on oltava leveät lahkeet ja väri mielellään musta, mutta jossei jostain kumman syystä mustaa olisi niin valkoinenkin olisi ihan kiva. 

Vedän kitusiini aamukahvia ja kohta pitää hilpaista suihkuun, yhdeltätoista lähtö vaikka kahdeltatoista pitää vasta olla paikan päällä. Äitini suositteli lähtemään aikaisin, liikenne on kuulemma hiukan sekaisin tuon runsaan lumen tulon takia. Vielä kerran saan inistä siitä että miksei voisi jo lumet lähteä, tämä riittää jo kiitos... Kaunistahan tuolla on kyllä, sitä en kiellä, mutta kun olisi jo korkea aika saada talven tilalle kevät! Lohduttaudun sillä että tässä on enää hiukan päälle kuukausi niin on jo maaliskuu ja se on virallinen kevätkuukausi! Kuukauden nyt kestää vielä vaikka päällään seisten. Ainakin melkein. Ilman kitinöitä ei välttämättä selviä, mutta kyllä kaiken kestää. Olen kestänyt kaikenlaista ja vielä olen hengissä ja hyvissä voimissa, lumi ei minun menoani kyllä kaada!

Ei kommentteja: