lauantai 16. tammikuuta 2010

Lässynlää.

Onpa ollut oikein antoisaa. Olen ollut eilen ja tänään aika pitkälti lastenvahti sillä Oton veli Osku on meillä lanittamassa. Hemmetin hehkeää. No, kyllä tämä tästä!


Tänään olin sentäs sen verran tuulettumassa että kävin kaverillani. Kaveri teki mokkapaloja, tuli hyvvää. Olin ihan ähkyssä yhden palan jälkeen, tuhtia tavaraa... Tupakillakin tuli juostua ja eräällä kerralla kaveri intoutui kuvaamaan minua. Pakko sanoa, että näytin ihan semmoiselta 17-18 v jätkältä. En malta odottaa että saan kuvat itselleni, pääsen nauramaan niille ja ehkä jopa julkaisemaan niitä, jos kehtaan. Hauskoja ne kyllä olivat. Ja vaikka kuulostaakin ihan törkeän itserakkaalta ja varmasti erittäin kummallisesta, niin voi jessus että mun kroppa näytti muutamassa kuvassa ihan hiton pantavalta! Ja kaveri oli vähän samaa mieltä, tosin ei yhtä suuressa mittakaavassa. :D



Nyt istuksin ja koitan pitää lauluinnon kurissa sekä kuuntelen musiikkia Mikserissä. Bongasin jo erään oikein kuunneltavan bändin, The Myth Of Autumnin. Melodista metallia soittelevat, suhteellisen mukavaa musiikkia.


Katselin äsken viime vuoden alussa otettuja kuvia joissa minulla oli sinivihreät hiukset. Ne hiukset oli KIVAT!! Tahtoo ne takaisin. Ehkä kuitenkin jos koittaisi ensin täysin violetteja hiuksia ilman mitään muita värejä sekoittamassa vaikutelmaa niin sen jälkeen voisikin olla taas sinivihreiden hiusten aika. Mustat hiuksetkin himottaisivat taas, mutta niissä on niin kauhia tekeminen kun kuitenkin palaan punaiseen aina uudestaan ja uudestaan... Joten jos koittaisin pitäytyä helpommin haalistuvissa väreissä, sellaisissa hapetettomissa jotka lähtevät aika hyvin pois ihan vain kulumalla. Paljon helpompi ja parempi vaihtoehto hiuksillekin kun ei tarvitse vaalentaa aina kun vaihtaa väriä. 


Jestas, kellohan on jo kaksitoista! Mitä ihmettä teen vielä valveilla!? Minua kyllä himottaisi kovasti kirjoittaa jotakin syvällistä, jotakin oikein kivaa jostain tosi kivasta aiheesta! Ainoa ongelma vain on se että en ole keksinyt mieleistä aihetta vaikka olen kovasti sellaista koittanut keksiä eilisen ja tämän päivän ajan. Joten taas tämä iänikuinen juttu, jos haluatte kuulla minun näkökantani jostakin asiasta tms. niin juttutoivetta vain kehiin! :)


Voisin tähän heittää teille parit kappaleet, joihin rakastuin aivan totaalisesti uutenavuotena Voicen ansiosta! 











Toivottavasti nautitte, minä ainakin olen nautiskellut näitä kappaleita useaan otteeseen, enkä vielä läheskään tarpeeksi!! 
Kumma kuinka eri musiikkityylejä nämä kolme piisiä edustavat ja silti ne kolahtavat minuun joka ikinen todella lujasti. Musiikkimaku on kummallinen asia. 


Nyt taidan tästä lähteä unten maille, katsotaan josko huomenna irtoaisi jotakin järkevämpää. Tai ainahan sitä saa toivoa. Hyvät yöt!

Ei kommentteja: