torstai 7. tammikuuta 2010

Räkäistä huomenta.

Olen nyt sitten jo kolmatta päivää ihan mukavassa räkätaudissa. Kuumetta ei ole ollut, ja toivottavasti ei tulekaan. Päänsäryltä en silti ole välttynyt, ja nenänpielukset huutaa hoosiannaa jatkuvasta niistämisestä... On tämä hehkeää! Positiivista on kuitenkin se että kuumetta ei ole, olen ollut viimeksi kuumeessa noin vuosi sitten. Toivottavasti tämäkin räkäisyys menee pian ohi. Aamulla heräsin siihen etten meinannut saada henkeä, nenä oli ihan tukossa, hyvä että pystyi edes nielemään. Kurkku on vähän karhea, muttei kipeä, toivottavasti sekään ei ala oireilemaan... 
Lauantaina olisi tarkoitus mennä äidin kanssa Ikeaan, parempi olisi että tervehdyn ennen sitä. Aika epätoivoiselta näyttää. Tosin nyt ei ole nenä vuotanut enää ihan yhtä paljon kuin vielä eilen illalla, josko tämä tästä, pliis pliis pliis... 


Tarullakin on ollut hiukan nenän tukkoisuutta, muttei kuumetta eikä mitään sen pahempaa. Elättelen toivoa josko tämä olisi se sikaflunssa, pääsisi siitä aika helpolla. >:D Minun tuurillani tämä ei kuitenkaan ole sitä. Pitäisi se rokotus käydä hankkimassa, josko sitä kipaisisi sitten kun tästä paranee. 
Jani on ollut kaksi yötä pois kotoa, ensin minun äidilläni yhden yön ja viime yön sitten isovanhemmillani. Ihan hyvä, Jani rakastaa olla kylässä ja minä olen saanut ottaa vähän rennommin. Luin vähän yli neljäsataasivuisen kirjan muutamassa tunnissa eilisen ja toissapäivän aikana, nyt on sitten taas lukumateriaalin puutetta.

Eipä minulla nyt sen kummempia ole, ei ole edes mitään mistä kertoa, kotosalla kun olen vain möllötellyt tämän räkäisyyden takia... Katsellaan josko ehkä tänään saan otettua itseäni niskasta kiinni ja tehtyä sen kollaasin viime vuodesta, jos ei tänään kuulu niin joskus myöhemmin sitten kyllä sen teen. 

Ei kommentteja: