torstai 21. tammikuuta 2010

Kummituksia ja riepuja.

Olen ylittänyt itseni, kaksi päivää peräkkäin olen laittanut itseni ihmisen näköiseksi ja vieläpä ottanut asuista kuvatkin! 



Paita UFF.
Liivi Seppälä. 
Sukkahousut H&M ja Morticia (?). (Minulla on siis kahdet päällekkäin joista toiset on hämähäkinverkkokuvioiset.)
Hame Morticia.
Korut mistä sattuu. 


Käväisin Filmtownissa palauttamassa eilisen lehvan joka oli muuten nimeltään The Uninvited. Hyvä se oli mutta todellakin sairas, ainakin kun ottaa huomioon mitä asioita minä pidän todellakin pelottavina ja karmivina. Ja uusi takkini oli tottakai päällä, ja voi jestas että olen rakastunut! Pitääkin kysyä rakkaalta takiltani koska voimme mennä naimisiin... (Hemmetin lämmin takki muuten.)

Kauhuteemaan sopii hyvin se, että viime yönäkin kummitteli. Nyt ei kuulunut askelia eikä laahaamista, mutta kummallista naputusta kuului keittiön suunnalta. Ei mitään tiheää, mutta sellaista että ensin kuului napautus, meni hetki ja taas uudestaan ja sitä jatkui ja jatkui... Aamulla huomasin että seiniltä oli tippunut kaksi julistetta, ja meillä ei ole IKINÄ ennen tippunut kaksi julistetta yhtä aikaa, yleensä vain toinen jos sitäkään. Joten voinen sanoa että olen ehkä hiukan kusi sukassa täällä, en ihan oikeasti tiedä miten saan ensi yönä unta. Pakko se on nukkua, eri asia vaan millä keinolla... 






Odottelen tässä kaveria saapuvaksi, olisipa kello jo neljä! Taru on päiväunilla ja Jani ei ole kotona, poju on isoisovanhemmillaan kyläilemässä. :) Rauha on siis maassa ja voisinpa sen kunniaksi kaikessa rauhassa juoda kahvia ja kuunnella hyvää musiikkia. 





Eikös olekin ihana muki? ;) Sain tämän 14-vuotis -syntymäpäivälahjaksi samaiselta kaverilta joka on tänään tulossa visiteeraamaan.


Loppuun teille vielä kappale jota tällä hetkellä kuuntelen. 

Ei kommentteja: