sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Heroes of our time.

Väsäsin eilen valkosuklaa-kardemumma -kakkua tai mitä lie olikaan. 



Ihan hyvää siitä tuli, ainoa probleema oli vain se että se ei hyytynyt kunnolla vaikka se oli yön yli jääkaapissa, jäi siis hiukkasen löysäksi. Olisi vain pitänyt kuunnella omaa sisäistä ääntä ja tunkea sekaan kolme liivatelehteä eikä vaan kaksi kuten ohjeessa sanottiin. Ja tuo on ihan törkeän makeaa! Kun tuota syö sellaisen 2cm x 2cm -palasen niin on jo ihan ähkyssä. No, ainakin se on tuota noin.. sanoisinko riittoisaa. Ja tarkoittaa sitä että se menee pilalle ennen kuin kukaan ehtii sitä syödä. Tervetuloa syömään jossei haittaa hiukan löysä koostumus ja ylimakeus. x)



 

Otto lähti jokin aika sitten töihin ja minä möllöttelen tässä ja Taru kolistelee makuuhuoneessa. Jani on ollut jo ties miten pitkään kylässä äidilläni, koskahan poju olisi kotiin tulossa... :D Ei siinä, ihanan rauhallista kun lapset eivät tappele keskenään, mutta kyllä mulla alkaa jo olla ikävä. :( Jani on vaan sellanen reissumies.. Aina menossa. No olin itsekin kyllä ihan samanlainen Janin ikäisenä ja äiti aina itki silmät päästään kun oli hirveästi isovanhemmillani kylässä kun en vaan halunnut kotiin. :D Mummulassa oli kivempaa! (Tosi reilua.)





Tänään olisi edessä kauppareissu ja aikamoinen kasa kamaa sieltä pitääkin ostaa. Mulla ei mm. ole enää mitään kasviksia himassa, eli en oikein voi tehdä lähellekään täysipainoista ateriaa. Samaten Pepsi Max on loppu ja punainen maito (ja ilman sitä minä en kahviani juo. Tai juon, mutta ei se ole mustana yhtä hyvää kuin punaisen maidon kanssa). Ja ties mikä muu on loppu. Se tarkoittaa siis sitä että pääsen meikkaamaan ja pukeutumaan kivasti, jess! Eilen meinasin saada hepulin kun olin niin väsynyt etten jaksanut lähteä edes kauppaan saati sitten että olisin jaksanut meikata tai pukeutua kunnolla. Se on yllättävän rasittavaa touhua kun joku pyörii koko ajan jaloissa ja kiljuu korvaan. Olen nytkin väsynyt, mutta jonkinasteinen ilo siitä että pääsee ottamaan asukuvia voittaa väsymyksen, ainakin toistaiseksi. :D 


Ainiin, tein eilen huuto.netistä ihan tajuttoman löydön, en malta odottaa että se saapuu niin että pääsen näyttämään sen teille! Kyseinen hommeli maksoi noin vitosen, ei todellakaan paha verrattuna siihen mitä sieltä saan! <3

Ei kommentteja: