perjantai 8. lokakuuta 2010

Piirtelyitä.

Olemme muutamana iltana Miwian kanssa piirrelleet. Homma meni niin että molemmat sanoivat vuorotellen sanan ja se piti sitten piirtää, ja mistään taideteoksista ei tosiaan ollut kyse, mutta kyllä sinne hyviäkin piirroksia mahtui mukaan! Miwiakin on tästä tehnyt postauksen.


Tässä kuitenkin minun parhaita palojani! 









Kuten näkyy, yksinkertainen tyyli ja minulla on joku fiksaatio ammottaviin silmiin. :D Ne on kivoja! 

En siis piirrä kamalan paljoa, vaikka se ihan hauskaa onkin. Joskus voi syntyä jotain vähän hienompaakin, mutta yleensä sellaisella tuhertelulinjalla mennään. :D Olen hiton huono tekemään varjostuksia ja realistisia kuvia, mutta toisaalta, en koe edes mitään suurta tarvetta piirtää sellaisia. Riittää kun saan piirretyksi sellaisen mistä saa kunnolla selvää mitä se esittää ja että se miellyttää minun silmääni. 

Tällaisen töhertelin yksi ilta, ja voin sanoa että tämä menee varmaan piirtämistaitoni kärkeen, joten päätelkää taitoni siitä itse. :D



Tuo oli sellainen jossa värittämiseen meni suurin aika. :D Ja söhersin sen ihan vaan suoraan enkä piirtänyt ensin lyijykynällä. Olen kuitenkin jotenkin sairaalla tavalla tyytyväinen tähän! Vielä kun vähän treenaisin niin tuostahan saisi jo oikein hienon. 

Ja tässä Otolle piirtämäni synttärikortti, en ole ikinä piirtänyt yhtä hyvää. 


Taidan toivoa että olisi jo Samhain? :D

Ei kommentteja: