maanantai 11. lokakuuta 2010

Vaatetusta.

Ensinnäkin haluan huomauttaa yhden asian mistä olen erittäin iloinen. En tiedä huomaako sitä kukaan muu, tai näkeekö sitä esim. kun vertaa vaikkapa kesän kuvia ja nykyisiä, mutta olen "lihonut" kolme, neljä kiloa ja en voisi olla tyytyväisempi! Paljon energisempi olo kuin ennen, vaikka siihen vaikuttaakin varmaan mukavahko lääkitys ja se että nykyään syön paljon paremmin kuin ennen. :D
Ja asiaan. 



Vaatetuksena toimi itsetehty mekko ja liivin virkaa toimittava Gina Tricotin pikkumusta ja vilauttelun ja läpinäkyvyyden estäjänä toimi H&M:ltä ostettu hame. :D On se jännä miten moneksi yksi musta mekkokin voi taipua... Tai no, toistaiseksi vain kahdeksi, mutta mistä sitä tietää mitä siitä vielä keksin! 

Olen todella tyytyväinen tämän päivän asuun, piristi kummasti kun jaksoi pukeutua kivasti kauppareissulle. Mitään muuta järkevää en sitten tänään olekaan saanut aikaan sillä väsymys on edelleen aika kova, ihme että olen edelleen hereillä edes.

4 kommenttia:

levotontuhkimo kirjoitti...

pelottaa ajatellakin kuinka laihalta sä oot ennen näyttänyt. mäkin oon saanut oman painoni nostettua sen n.4kg ja oon myös tyytyväinen.

Moira Hermione kirjoitti...

levotontuhkimo: Jep. :) Ei tuota painonmuutosta varmaan edes kukaan ulkopuolinen sinänsä huomaa, itse kun vaan on niin kriittinen itseään kohtaan niin huomaa kaiken. :D Ja huomaahan sen vaatteista. Ennen hiukan löysät istuvat nykyään ihan täydellisesti ja ennen joku just sopiva onkin hiukan liian tiukka ja sitä rataa. :D

Emma kirjoitti...

En huomaa että olisit lihonut, mutta hyvä jos sulla on nyt hyvä olo! :) Se painonnousu ei pahemmin ulospäin näy, ainakaan näin kuvista katsottuna en huomaa, joten ei hätiä mitiä, varaa kerätä massaa vielä lisääkin! :D

Päivän asu on aivan ihana, mustan ja vaalean kontrasti on niin upea. :)

Moira Hermione kirjoitti...

eimii: Jep! :D Kiitos! :) Itekin tykkäsin tosta asusta ihan kauheasti, pitää pukeutua siihen joskus uudelleenkin...