maanantai 26. lokakuuta 2009

Minun kultsini saapuivat!!

Tiesinhän että tästä päivästä tulee hyvä! 

Kaveri oli meillä pidempään kuin oli alun perin suunniteltu. 
Postista saapui ihan virallinen lappunen että kengät voi noutaa. 
Posti toi minulle myös tilaamani Titanicin. 
Ja ne kengät ovat kokoa 36 mutta ne ovat sopivat! Juuri sellaiset kuin pitääkin!

JoyBootsista nämä kaunokaiset siis tilasin. Merkiltään ovat Funtasmat ja hinnaksi tuli postikuluineen 48,90€. Mielestäni ei kovin paha sillä tällaiset maksavat muualla paljon enemmän, ainakin mihin olen törmännyt. 







Taivaalliset. Olen noilla ainakin kymmenen senttiä pidempi kuin oikeasti olen. Luojalle kiitos olen lyhyt etten keiku päätä ylempänä muita vaikka käyttäisinkin korkokenkiä. Tätä en sano sen takia että pitäisin pitkiä naisia rumina, ei todellakaan, päinvastoin! Pitkät naiset ovat väistämättä näyttäviä etenkin korkokengät jalassa. Itse vain olen ennemmin lyhyt ja vähän pidempi sitten vaikka oliskin korkkarit. 


Nämä kengät ovat kyllä rakkautta! Kysyin Oton mielipidettä näihin. Vastaukseksi sain lievän suunmutristuksen ja hiljaisen ja tekopirteän kommentin: "ainakin ne kiiltää!". Siinä oli taas vähän valaistavaa, että joo, kyllä ne kiiltää, ne kun ovat sattumoisin kiiltonahkaa... 


Yritän epätoivoisesti keksiä mitä tekisin loppupäivän. Minulla on nyt kahdet kengät joita en ole ulkoiluttanut kertaakaan, toisia voisi olla kiva päästä kävelyttämään. Vähän huono ilma vain ulkona. 
Elokuvafiilis olisi, mutta Titanicia säästelen varmaankin huomiselle. Lähes aina kun katson kyseisen leffan niin alkaa itkettää jo ihan heti elokuvan alussa. Jos ei kuitenkaan jostain kumman syystä, niin lopussa ainakin ja kunnolla! Tänään voisin siis keksiä hyvän päivän päätteeksi jonkin hyvä leffan, eiköhän joku löydy kunhan käännän täysinäisen kirjahyllymme ympäri.

1 kommentti:

Miranda kirjoitti...

Täällähän on tapahtunut muutoksia :D Ihanat kengät kyllä. Itseäni harmittaa kun en voi kauhean korkeita korkoja pitää, kun olen muutenkin niin pitkä :(