maanantai 19. lokakuuta 2009

Tää kahvi on nyt helkkarin pahaa.

En käsitä mikä tässä kahvissa on nyt vikana mutta tämä maistuu suoraan sanottuna paskalle. Minkään ei pitäisi olla pilalla joten ei pitäisi johtua siitäkään. Vääristääköhän makuaistini... Aamulla tämä kahvi oli taivaallista. 

Olen nyt koko päivän värjötellyt villapaidan kätköissä. Ihan helkkarin kylmä! Otto ei valita kylmää eli missä lie vika, ei tämä asunto ilmeisesti mikään pakastin ole tällä hetkellä... Eikä minulla ole kuumettakaan. Johtunee väsymyksestä sitten. 


Kahdeltatoista haimme Janin kerhosta ja sitten suuntasimme koko perheen voimin syömään Mäkkäriin. Kuviakin näpsittiin, niitä ehkä myöhemmin, nyt olin laiska enkä jaksanut siirtää toisesta kamerasta kuvia koneelle. 



Villapaita Gina Tricot. 
Valkoinen t-paita H&M. 
Farkut ikivanhat, itse revityt.
Korut vähän mistä sattuu. 

Ulkovaatteista ei ole kuvaa kun tuli kamala säätö sen lähtemisen kanssa, niin en jaksanut alkaa napsimaan kuvia vielä niistäkin kuteista. Ei se ole niin justiinsa. Sen verran sanon kuitenkin että minulla oli tooooosi paksu vihreä takki (ei kuitenkaan toppatakki) ja ihana parin metrin mittainen paksu musta kaulahuivi. Ja olin silti jäässä.

Kun saavuimme kotiin minua oli täällä odottamassa ELLE. Selasin sen läpi ja hyviä ja inspaavia kuvia siellä oli, jutut eivät kyllä muuten pahemmin kiinnostaneet. 



Saa nähdä jaksaisikohan tänään lähteä käymään H&M:llä, minulla kun on lahjakortilla edelleen noin seitsemän euroa niin että sen saisi käytettyä sieltä pois. Se ei ikuisuuksia enää ole voimassa. 


Nyt voisin vaihtaa lökövaatteet päälle ja hautautua peiton alle lueskelemaan. Tällä hetkellä on luvussa se Puhelintyttö -kirja, ei kylläkään vaikuta kovin mielenkiintoiselta.. Kyllä se silti ihan lukukelpoinen on joten ajattelin nyt yrittää sinnitellä sen loppuun asti.

Ei kommentteja: