sunnuntai 18. lokakuuta 2009

Pikkumustaa.

Itse en omista kyseistä vaatekappaletta. Olen koittanut etsiä mutta vastaan ei ole tullut sopivaa ja minun näköistäni vielä. 


Tällaiseen artikkeliin törmäsin Iltalehden sivuilla: Pikkumusta x 6.


Katselin sitten nuo kaikki kuusi pikkumustaa läpi ja jokainen oli sellainen mitä en päälleni laittaisi. 


Analysoidaanpa tarkemmin. 



Miguel Vieiran suunnittelema pikkumusta. Tämä on ihan hyvännäköinen, mutten pidä tuosta ryppyisyydestä.



Tämäkin on Miguel Vieiran suunnittelema. Ihan nätti tämäkin, muttei minun päälleni tule koskaan pääsemään noiden rypytysten takia.



Amaya Arzuagan suunnittelema pikkumusta on ihan kuin veistos. Kuitenkaan minä itse en tahdo näyttää veistokselta vain minulta itseltäni. 



Tämä on ihan kaunis. Se olisi siinä ja siinä voisinko tuota käyttää... Mielestäni ehkä kuitenkin tuo helma on liian lyhyt suhteessa tuohon kun tuossa on tuo pitkä hiha tai mikä lie liepake. Näyttää liian säkkimäiseltä. Mekko on Estrella Archsin suunnittelema.




Tämän on suunnitellut Miguel Vieira. Ihan kaunis muuten, mutta nuo kangaskaistaleet tuossa edessä eivät oikein ole eduksi.



Aleksander Proticin suunnittelema. En pidä tuosta läpinäkyvyys-efektistä enkä noista röyhelöistä. 


Nämä ovat vain omaa mielipidettäni ja sitä että miten vaatteet sopisivat MINULLE. En siis oleta että nämä vaatekappaleet näyttäisivät rumilta kaikkien päällä tms. Joten ei hernettä nenukkiin kiitos. :) Siihen ei ole aihetta. 


Olen tullut siihen tulokseen että muodin on ehkä tarkoitus olla mahdollisimman erikoista eikä catwalkeilla näkyviä vaatteita välttämättä ole ikinä edes tarkoitettu käytettäviksi. En tiedä onko tämä tarkoitus, sillä en seuraa muotia oikeastaan ollenkaan. Tämä on oma päätelmäni. Tai sitten olen itse vain niin ristiriidassa muotiluomusten kanssa etten tohdi kuvitella että joku oikeasti käyttäisi vaatteita joita catwalkeilla nähdään. 
Osa vaatteista ovat jopa minun mielestäni hyvännäköisiä. Kuitenkin vain erittäin harvat.


Kappas. Kahvi loppui. Pitää hakea termospullosta lisää. 


Ja voisikohan mitenkään ystävällisesti aurinko alkaa paistaa? Ulkona on taas niin harmaata ja kylmän näköistä etten mielelläni päätäni laittaisi tästä huushollista ulos... Onneksi ei ole edes tarvetta.

Ei kommentteja: