lauantai 10. lokakuuta 2009

Yksin kotona.

Nyt en suinkaan puhu kyseisestä elokuvasta enkä muuten puhu ihan tottakaan. En ole yksin kotona, onhan minulla seurana kaksi lasta ja kaksi rottaa, eli kokonainen eläinkunta! Mutta meinasin siis sitä, että olen ainoa aikuinen tässä huushollissa. 

Mitenhän käyttäisin tämän harvinaisen tilanteen hyödykseni? Minulla on kaitsettavani Jani, sillä rotat ovat tietenkin häkissä ja Taru on nukkumassa. Talon "isäntä" (sillä minä olen OIKEASTI talon isäntä JA emäntä) lähti rilluttelemaan, mutta sanoi tänään aiemmin että minä en mukamas saisi lähteä eräisiin Halloween-naamiaisiin johon minut kutsuttiin ihan virallisesti. Ilmoitin herralle että minähän lähden sinne sitten kun se aika tulee ja sillä sipuli. Sanoin vielä että selibaatti kestää sitten kuukauden tästä eteenpäin (mutta se oli toki vitsi, ja kyllä tuo mieskin sen tajusi, jopa).  

Blogia on taas muokkailtu hiukan uuteen uskoon, lisäilin parit osiot tuonne. Kertokaa ihmeessä jos jotain puutteita ilmenee tai teillä on muita toiveita. Koitan olla avuksi mahdollisimman paljon. 


Toivon sydämeni pohjasta että Jani menisi nukkumaan ajoissa, jotta itse saisin lukea hetken rauhassa ennen nukkumaanmenoa. Ja en itse ole menossa nukkumaan vielä moneen tuntiin, ainakaan näillä näkymin. Joten kommenttia tulemaan, c'moon, piristäkää iltaani! :D (Luultavasti toivon vain.)

Mokkapaloja alkoi tehdä mieli, pitäisiköhän mennä tässä bloggaamisen ohessa vääntämään yksi pellillinen niitä. Eipä sillä, en minä kyllä kamalasti suosi makeita/rasvaisia ruokia, ne eivät ole terveellisiä, mutta minkäs teet kun ne ovat niin hemmetin hyviä...

Ei kommentteja: